Pobočkové telefónne ústredne 

  • slúžia na mimofiremnú a vnútrofiremnú komunikáciu medzi zákazníkmi a zamestnancami
  • umožňujú automatický výber operátora, vždy najlacnejší hovor
  • používanie hlasovej pošty (odkaz príde do mailu) a nahrávanie hovorov
  • ovládanie telefónneho prístroja cez PC alebo telefonvanie  priamo z PC
  • riaditeľsko-sekretárske funkcie (rôzne spôsoby prepájania a smerovania hovorov)
  • tarifikačné systémy 
  • systém jednotného spracovania správ (unified messaging)
  • IP telefónia na do verejnej siete a na klapky (využívanie diaľkových IP klapiek)
  • kontaktné (call) centrá s náväznosťou na systém CRM
  • nízkonákladové call centrá pre SME a SOHO segment
  • budovanie bezdrôtového bunkového systému štandardu DECT alebo WiFi
  • integrovanie mobilných tel. do systému ako klapiek alebo paraleliek
Služby:
  • Analýza požiadaviek
  • Návrh riešenia, spolupráca pri výbere operátora, dimenzovanie telekomunikačnej prípojky
  • Tvorba všetkých stupňov projektovej dokumentácie
  • Tvorba číslovacieho plánu
  • Dodávka a profesionálna inštalácia systému
  • Konfigurácia počítačovej siete, nastavenie parametrov Quality-of-Service
  • Diaľkový servis a monitoring
  • Consulting